FAQ

 

Bestilling

Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på en ordre etter bestilling?

Du kan kun gjøre endringer med en vare når du har fått den levert. Det er ikke mulig å gjøre endringer på en bestilling i mellomtiden.

 

Frakt

Hvor mye koster frakt?

Det er fri frakt inkludert i prisen i Norge.

 

Levering

Hvor får jeg varen levert?

Din vare vil enten bli levert til oppgitt adresse ved bestilling, eller nærmeste utleveringssted. 

Hva gjør jeg om varen jeg ha mottatt er feil?

Hvis du mot formodning skulle motta feil vare – ta kontakt, slik at vi kan rette opp og sende riktig vare. 

Hvor lang tid tar det fra jeg bestiller en vare til den blir levert til meg?

Alle ordre blir sendt første arbeidsdag etter bestilling. Leveringstid fra 2-5 virkedager, avhengig av postgang.

Er det mulig å bestille fra dere hvis jeg bor utenfor Norge?

Varer kan bestilles til Europa, men fraktkostnader vil tilkomme.

Er det muligheter for Pick-up i stedet for å få varen levert hjem?

Foreløpig tilbyr vi kun postordre.

 

Bytte/retur

Er det mulig å bytte eller returnere en vare? I så fall, hvordan gjør jeg det?

Det kan du! Ta kontakt, så håndterer vi din retur.

Må jeg selv betale frakt hvis jeg skal bytte eller returnere en vare? 

Ja, det dekkes av kunde.

Får jeg pengene tilbake hvis jeg bytter/returnerer en vare?

Hvis du ønsker å bytte eller returnerer en vare, får du tilgodelapp tilsvarende beløpet du handlet for.

 

Reklamasjon

Hvordan reklamerer jeg på en vare?

Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg.

 

Gavekort

Kan man kjøpe gavekort hos dere?

Ja, det kan du! Kontakt oss inntil gavekortet blir synlig i nettbutikken. 

Hvor lang utløpsdato har gavekortet?

12 måneder fra gavekortet blir aktivert.  

Kan jeg returnere et gavekort?

Det er ikke mulig å returnere et gavekort. 

Hva er minstebeløpet på et gavekort?

Minstebeløpet er 100 kr. 

 

Har du fremdeles ubesvarte spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt!

Kontaktskjema